Alicio i Underlandet

Kommentarer till aktuella utrikes och inrikes händelser inom politik och media

2005-02-04

Skilda vid födseln?


Sverker Olofsson och John Bolton, undersekr. för vapenkontroll:





Eftersom två bloggare tror att mina "Skilda vid Födseln"-bilder i efterhand kan ha inspirerat någon galning att skicka hot till Åsa Linderborg, så tar jag bort två bilder här. Notera dock att de finns publicerade hos en av de bloggare som menar att galningen kan ha inspirerats av dem.


Teresa Heinz Kerry och Linda Blair, Exorcisten:






Leni Björklund och Jane Wyman:




UPPDATERING 5/2 kl. 13.20

Fd. moderatledaren Bo Lundgren och Martin Prince, The Simpsons (tipstack: Norton):



I familjeåterföreningssyfte är jag öppen för era förslag på andra kombinationer av släktingar.



6 Comments:

Blogger Alicio skrev...

Jag tror det :)

8:14 em  
Blogger Bulten i Bo skrev...

Här är två som var återförenade men som verkar ha skiljts åt igen!

9:45 em  
Anonymous Anonym skrev...

I always thought Bo Lundgren was Martin Prince's (Simpsons) long lost brother...

Norton
www.spectator.se/stambord

9:57 em  
Blogger paradox55 skrev...

Alicio...bravenets poll ger en massa layerreklam...

Du hittar en annan gratis poll på min sida...
Funkar bra och du slipper layerreklam...
http://paradox66.blogspot.com

3:36 em  
Blogger Alicio skrev...

Tack, jag ska undersöka det. Mvh -Alicio

6:05 em  
Blogger stationsvakt@gmail.com skrev...

Roliga och träffande allihopa. Jag gillar lika som bär-bilder.

10:38 fm  

Skriv en kommentar

<< Till Startsidan