Alicio i Underlandet

Kommentarer till aktuella utrikes och inrikes händelser inom politik och media

2005-05-25

Lär dig spela trummor skonsamt!


Min kusin är ett äss på trummor och har valt att, som den ende i vår släkt, göra karriär som musiker. Men jag vet att det ständiga övandet kan fresta på för omgivningen, oavsett hur bra det låter. Så nu finns en räddning. Den som vill lära sig spela trummor billigt och utan att skada omgivningens öron kan, åtminstone till en början, göra det genom att sätta på sig hörlurarna och besöka den här sajten.

5 Comments:

Anonymous Anonym skrev...

Rolig sajt!

Har just trummat mig igenom Reddetskys marsch!

3:22 em  
Anonymous Anonym skrev...

Vilket sammanträffande att jag läser din blogpost precis efter att ha spenderat ett par timmar framför mina elektriska trummor, inköpta just för icke-oväsendets skull. =)

11:08 fm  
Blogger Alicio skrev...

Ha! Jo, elektriska trummor är ju ett bra alternativ om man vill satsa, men trots allt ganska dyrt om man bara vill testa ett tag. Du får gärna skicka ett smakprov på din musik!

1:38 em  
Anonymous Anonym skrev...

Kul men jag föredrar faktiskt att spela på mina analoga :)
Hittade föresten billiga trumstockar hos Trumslagren online

12:07 em  
Anonymous Anonym skrev...

Kan inte lämna ett litet smakprov från ert spelande franför trumsettet, kan vara digital,t lr vanligt bara det är trummor =D.

Älskar att höra andra spela :)

1:59 fm  

Skriv en kommentar

<< Till Startsidan