Alicio i Underlandet

Kommentarer till aktuella utrikes och inrikes händelser inom politik och media

2005-05-27

Bloggforum lördag kl. 13-17 i Stockholm


Jag kan rekommendera dem som är intresserade av bloggvärlden att deltaga vid morgondagens Bloggforum, upplaga nr. 2. Om du klickar på länken kan du läsa om de ämnen som kommer att diskuteras i panelerna. Personligen kan jag tyvärr inte komma, men om man ska lita på Stationsvakt så kommer det att gå livat till.

UPPDATERING 27/5 kl. 20.33

Intresset har uppenbarligen varit väldigt stort. Arrangörerna meddelar:

Registreringen är nu över eftersom det inte finns plats för fler. Men SVT24 Direkt kommer att sända Bloggforum, och paneldebatterna kommer att spelas in och publiceras som mp3:or, så vi hoppas att du kan ta del av Bloggforum på dessa sätt.


8 Comments:

Anonymous Anonym skrev...

Jag vill inte vara taskig men jag tänkte tanken: Kan inte alla anonyma bloggare komma i fantomendräkt?

5:54 em  
Blogger Alicio skrev...

He, he. Ja, det skulle bli väldigt många Fantomen där i så fall. Men om jag hade kunnat komma så hade jag gjort det omaskerad :)

6:08 em  
Anonymous Anonym skrev...

roland: Nej, den officiella anonym bloggare-dräkten är:
http://www.boneboy.com/costume/pictures/83jabbup.jpg

6:08 em  
Anonymous Anonym skrev...

Johnny och Alicio, nu väntar jag på Bultens förslag till dräkt.

6:16 em  
Anonymous Anonym skrev...

Ja, antingen så här eller som The Bolt som betyder Blixten.

6:20 em  
Blogger Bulten i Bo skrev...

Några han visst före mig i detta ämne!

Vad säger du Alicio. En debatt dig och mig emellan på nästa bloggforum, rörande det anonyma bloggandets villkor. (Naturligtvis har vi vasinn papperspåse över huvudet)

6:50 em  
Anonymous Anonym skrev...

Alicio eller Bulten?
http://www.xradiograph.com/blog/imago/ukcomic-small.jpg

6:57 em  
Blogger Alicio skrev...

Inte dum alls, Roland. Tack för tipset :)

Bulten, kanske det kanske!

12:39 fm  

Skriv en kommentar

<< Till Startsidan