Alicio i Underlandet

Kommentarer till aktuella utrikes och inrikes händelser inom politik och media

2004-09-17

Mitt RSS-flöde "för tungt"


Mitt RSS-flöde har uppvisat ett konstigt beteende de senaste dagarna. De svenska bokstäverna å-ä-ö har förvandlats till symboler, layouten är konstig och ett antal andra egenskaper som fanns tidigare saknas.

Feedburner säger att det beror på att mitt flöde är "för tungt". Jag antar att det betyder att jag måste arkivera ner lite.

Om någon har andra svar på detta så uppskattar jag all hjälp! I vilket fall som helst så ska det snart vara löst.

1 Comments:

Blogger Alicio skrev...

Tack detsamma Engst!

Faktum är att jag hade summary burner (och en massa andra "features"), men alla de egnskaperna verkar ha försvunnit sedan mitt flöde krånglade till sig häromdagen. Ska försöka arkivera ned i kväll eller i helgen.

Vi hörs!
Alicio

1:57 em  

Skriv en kommentar

<< Till Startsidan