Alicio i Underlandet

Kommentarer till aktuella utrikes och inrikes händelser inom politik och media

2004-08-29

Invigning av min nya blog!


Välkommen till min alldeles purfärska blog!

Jag är 32 år och bosatt i Sverige och Europa.

Jag planerar att på denna sida kommentera samhällsfenomen i svensk och internationell politik, i media och i frågor som berör mig på olika sätt och vis, men som jag tror kan intressera dig också.

På det politiska planet definierar jag mig själv som obunden liberal. I utrikespolitiken stödjer jag de flesta demokratiska och fredliga självständighetsrörelserna, Israel, kampen mot ideologisk och religiös extremism, mot terrorism och rasism.

Jag har fortfarande många justeringar att göra på den här sajten, och många länkar och finesser att lägga till, så jag ber om överseende med designen tills allt är färdigt.

Än en gång, välkommen och på snart återseende!


UPPDATERING 29/8 kl. 18.07

1-årsjubileum.